De la mano de los maestros de DFA Records. De Brooklyn la música, muy setentas.
‘It’s giving me carnival vibes’: how Fête de la Musique became a must-visit
event for the Black diaspora
-
Begun in 1982, the festival is now a magnet for Black Britons, who spill
across Paris enjoying genres from amapiano to zouk. But can it resist
commercial...
Hace 6 horas.
1 comentario:
Mi favorita es "Blind" con Antony, el de los Johnsons, colaboración bizarra pero maravillosa.
Publicar un comentario