Una espera larga y sin novedades. Cuando las cosas pasan lento y todo eso. Supongo que así es cuando una cosa en la cabeza persiste y nada más. Así suena por aquí.
‘It’s giving me carnival vibes’: how Fête de la Musique became a must-visit
event for the Black diaspora
-
Begun in 1982, the festival is now a magnet for Black Britons, who spill
across Paris enjoying genres from amapiano to zouk. But can it resist
commercial...
Hace 9 horas.
1 comentario:
Sad, sad song.
Publicar un comentario